FAQ - časté dotazy

Nejčastější dotazy

Kde najdu podrobný výpis hovorů?

Podrobný výpis hovorů je k dispozici po přihlášení do klientského účtu.

Lze nastavit limit na volání?

Na této funkcionalitě intenzivně pracujeme. V danou chvíli si můžete nastavit omezení volání v rámci svého telefonu použitím odpovídající aplikace.

Kde najdu ceny jednotlivých služeb?

Kompletní ceník služeb naleznete na adrese zde.

Jak se lze přihlásit do klientského účtu?

Údaje k přihlášení do vašeho klientského účtu naleznete na Účastnické smlouvě, kterou jste obdrželi při převzetí SIM karty.

Kde najdu mapu pokrytí signálem?

Mapu pokrytí mobilním signálem najdete na našich stránkách v sekci O nás.

Jakým způsobem si lze zřídit nové telefonní číslo?

Naše služby si můžete objednat přes infolinku  799 996 666 nebo přes webový formulář.

Jak si mohu převést číslo od stávajícího operátora?

Jak přenést číslo k 99mobile od 1.9.2013?

  1. Kontaktujte Vašeho stávajícího operátora s žádostí o ČVOP (číslo výpovědi opouštěného operátora).
  2. Jakmile budete mít 14 místné ČVOP, objednejte si přenos čísla na naší infolince  799 996 666  nebo prostřednictvím objednávkového formuláře.
  3. Po odeslání objednávky přes formulář Vás budeme kontaktovat ohledně kontroly údajů, požadovaného data portace a doplnění ČVOP.
  4. Po sdělení ČVOP Vám posíláme novou SIM kartu, na kterou se Vaše číslo v naplánovaný den přenese (nebo si ji vyzvednete na obchodním místě které označíte v objednávce).
  5. Deaktivace SIM karty opouštěného operátora bude provedena v naplánovaný den mezi 0.00 a 2.00. Následně bude mezi 4.00 a 6.00 aktivována nová SIM karta v síti 99mobile. Od této chvíle můžete využívat naše služby.
  6. ČVOP je platný 60 dní. Přenos čísla je zpoplatněn částkou 300Kč. Pokud přenášíte zároveň více čísel od jednoho operátora a máte je pod jednou smlouvou, platíte 169 Kč + N x 119, kde N je počet čísel na jedné objednávce a zároveň Vám stačí pouze jeden PAC kód pro přenos všech čísel pod smlouvou. Přidělení nového čísla s předvolbou 799 je zdarma.

Jak nastavit přesměrování hovorů?

Přesměrování hovorů závisí na vašem konkrétním telefonu. Bližší informace o této funkci naleznete v uživatelské příručce k vašemu telefonu. Nastavit lze obvykle podmíněné a nepodmíněné přesměrování:

  • Nepodmíněné přesměrování: Všechny příchozí hovory budou automaticky přesměrovány na vámi zadané číslo nebo do hlasové schránky.
  • Podmíněné přesměrování: K přesměrování dojde, pouze pokud například nezvedáte telefon, máte právě obsazeno nebo se nacházíte mimo signál. V případě, že hovory přesměrujete na jiné číslo, budou přijaté hovory účtovány jako byste vy sami volali z čísla, ze kterého hovor přesměrováváte.

Jakým způsobem lze provést zrušení smlouvy? Jaké jsou podmínky zrušení?

Pokud si přejete ukončit využívání našich služeb, je potřeba zaslat písemnou výpověď na adresu naší společnosti Virtual Dream s.r.o., Tř. kpt. Jaroše 12, 602 00 Brno. Výpovědní lhůta činí 1 měsíc a začíná běžet od prvního dne měsíce bezprostředně následujícího po měsíci, ve kterém byla doručena písemná výpověď.

Obecné dotazy

Lze zablokovat SIM kartu při ztrátě telefonu?

V případě požadavku na zablokování SIM karty nás kontaktujte na zákaznické lince:  799 999 999.

Je možné zablokovat telefonní číslo konkrétního volajícího?

Blokování čísel konkrétních volajících je možné provést přímo v rámci nastavení mobilního telefonu, pokud tuto funkci podporuje. V případě absence této funkce v telefonu nás s žádostí o blokaci čísla kontaktujte vytočením 9999 ze sítě 99mobile.

Co dělat v případě ztráty kódu PIN/PUK, kdy dojde k blokaci karty/telefonu?

Kontaktujte zákaznickou linku vytočením čísla 9999 ze sítě 99mobile nebo  799 999 999  odkudkoli.

Jak lze provést změnu tarifu, služeb nebo datových balíčků?

Konkrétní hlasový tarif lze měnit vždy ke konci zúčtovacího období nejpozději do 19:00 ve všední den před koncem účtovacího období. Datové tarify lze dokoupit kdykoliv a je vždy platný na aktuální kalendářní měsíc. Kontaktujte zákaznickou linku vytočením čísla 9999 ze sítě 99mobile.

Kolik stojí výměna zničené nebo ztracené SIM karty?

Kontaktujte zákaznickou linku vytočením čísla 9999 ze sítě 99mobile nebo  799 999 999  odkudkoli. Za doručení a vyhotovení nové SIM karty je účtován poplatek dle platného ceníku.

Systém mého telefonu napadl vir, jak mám postupovat?

Pokud máte podezření na infikaci operačního systému svého telefonu virem, je nutné kontaktovat autorizovaného prodejce vašeho mobilního telefonu, případně konzultovat rady z odborných diskuzních skupin na internetu.

Poskytujete podporu nastavení mobilního telefonu?

Je nám líto, ale s nastavením vašeho mobilního telefonu vám poradit nemůžeme. V rámci co nejlevnějšího volání a zpráv SMS se soustředíme pouze na podporu služeb, které sami poskytujeme. Věříme, že prodejce vašeho mobilního telefonu vám poskytne plnou podporu při jeho využívání. V opačném případě zkuste vyhledat řešení svého problému v rámci odborných diskuzních skupin na internetu.

Volání a tarify

Pro koho jsou tarify určeny?

Tarify jsou určeny pro celou rodinu. Každý má možnost vybrat si tarif dle objemu svého volání. Navíc Cena volání nad rámec volných minut je u většiny tarifů stejná, liší se v podstatě cenou volných minut. Datové balíčky lze dokoupit pro každý tarif zvlášť.

V čem se tarify liší?

Tarify se liší měsíční cenou a počtem volných minut. Čím větší tarif zvolíte, tím více získáte volných minut. Platí pravidlo, že s rostoucím tarifem cena volné minuty klesá. Proto pokud voláte spíše více, vyplatí se vám tarif větší. Podrobnou nabídku i s popisem najdete na našich stránkách.

Je možné si zřídit datový tarif?

K jakémukoliv hlasovému tarifu si můžete aktivovat též libovolný datový tarif z naší nabídky. Kapacitu vybraných dat máte vždy k dospizic na daný kalendářní měsíc. Po vyčerpání FUP je rychlost stahování omezena na 64kbps, odesání dat je omezeno na 32kbps. Tarify je možné libovolně kombinovat.

Jak zrušit přesměrování do hlasové schránky?

Přesměrování do hlasové schránky je ve výchozím nastavení zapnuto. Zrušení provedete v nastavení přesměrování v mobilním telefonu. Bližší informace o této funkci naleznete v uživatelské příručce k vašemu přístroji.

Kolik stojí volání na barevné linky?

Ceník volání na barevné linky naleznete v ceníku.

Nabízíte i neomezené volání za paušální poplatek?

Aby se zákazníkovi neomezený tarif vyplatil, musí měsíčně obvykle provolat více než 500 minut, nebo napsat skutečně enormní množství zpráv SMS. Jsme si vědomi, že i takoví zákazníci existují, nicméně velkoobchodní nabídka nám bohužel v této chvíli neumožňuje neomezený tarif nabízet. Věříme, že v budoucnu toho budeme schopni.

Kde najdu podrobný výpis hovorů?

Podrobný výpis hovorů je k dispozici po přihlášení do klientského účtu.

Jaký typ SIM karty poskytujete?

Automaticky zasíláme SIM kartu velikosti nano. V balení vždy zároveň posíláme redukci, do které můžete dle potřeby vložit nano SIM a využívat ji buď jako klasickou nebo micro SIM.

Lze si zřídit „číslo na přání“?

V tuto chvíli není možné si vybrat konkrétní nové číslo, ale rádi vaše stávající číslo převedeme do naší sítě.

SMS a MMS

Je nastavena brána SMS?

Brána SMS je již na vaší kartě přednastavena.

Jak nastavit odesílání a příjem zpráv MMS?

Posílání i příjem zpráv MMS je již na vaší kartě přednastaveno.

Je možné posílat zprávy Premium SMS? Je možné je zakázat?

Posílání zpráv Premium SMS je automaticky aktivní. Chcete-li jejich odesílání zakázat, kontaktujte nás vytočením 9999 ze sítě 99mobile.

Internet (datové tarify)

Jak nastavit funkci WAP?

Funkce WAP je již na vaší kartě přednastavena.

Umožňuje datový tarif všechny služby, včetně VOIP, Skypu apod. nebo je něco omezené?

Z naší strany není omezena žádná internetová služba. Konkrétní využití služeb může záviset na typu vašeho mobilního telefonu.

Roaming a volání do zahraničí

Jak nastavím síť v pohraniční oblasti?

Pokud se nacházíte v zahraničí nebo v oblastech, kde již dosahuje signál zahraničního operátora, můžete si ve vašem telefonu vybrat, jakého mobilního operátora budete využívat. V závislosti na typu telefonu může být nastaven automatický výběr sítě operátora s nejsilnějším signálem. Pokud se pohybuje v pohraničních oblastech a chcete zůstat připojeni do sítě 99mobile, doporučujeme přepnout nastavení výběru signálu na ruční. Bližší informace o této funkci naleznete v uživatelské příručce k vašemu přístroji.

Naše tarify

Vyberte si tarif

  • Volné minuty v ČR
  • Volání a SMS v síti VirtualDream
  • Volání a SMS do ostatních sítí ČR
  • MMS

VD007

35
/měsíc

  • 7
  • 1,50 Kč
  • 1,50 Kč
  • 5,00 Kč
Objednat

VD 30

90
/měsíc

  • 30
  • 0,50 Kč
  • 1,50 Kč
  • 3,99 Kč
Objednat

VD 90

135
/měsíc

  • 90
  • 0,50 Kč
  • 1,50 Kč
  • 3,99 Kč
Objednat

VD 180

225
/měsíc

  • 180
  • 0,50 Kč
  • 1,50 Kč
  • 3,99 Kč
Objednat

VD 360

360
/měsíc

  • 360
  • 0,50 Kč
  • 1,50 Kč
  • 3,99 Kč
Objednat

VD neomezeně

349
/měsíc

  • 100 + 100 SMS
  • 0,50 Kč
  • 1,50 Kč
  • 3,99 Kč
Objednat